#1 Skrevet November 6, 2020 (endret) Annerledes-året 2020 begynner å nærme seg slutten, og vi går snart inn i ett nytt, og forhåpentligvis bedre år! Lokallagsstyret i Haugesund har i år hatt begrenset møtevirksomhet, og vi har til den grad det har vært mulig avholdt lokallagstreff. Vi har også vært med-arrangør på utstillingstreff sammen med Haugaland Gatebilklubb på Årabrot go-kart bane. Jeg ønsker å rette en takk alle som møter opp og bidrar til at vi klarer å holde aktivitetsnivået oppe på ett godt nivå! Dere er gode! Jeg velger å troppe av som lokallagsleder i Haugesund, og stiller til valg som styremedlem i hovedstyret i 2021. Det å ikke stille til valg på nytt som lokallagsleder i Haugesund gjør jeg ene og alene fordi at jeg ikke ønsker å kombinere disse to oppgavene. Jeg håper, og tror, at det finnes krefter i lokallaget som fint klarer å ta over etter meg ! Det å være lokallagsleder er ikke en voldsomt krevende oppgave, og er veldig gøy og lærerikt. Sittende lokallagsstyre er en veldig fin gjeng som jobber svært godt sammen og får ting til! Hvis noen har noen spørsmål rundt dette, og lurer litt på hva dette innebærer, ikke nøl med å spørre meg eller andre i lokallagsstyret! Så, har du det som skal til for å fortsette å skape aktivitet i Haugesund lokallag? Meld interesse her, så kjører vi valg når året nærmer seg slutten 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2020 Lykke til i hovedstyret! Håper dere finner arvtaker til lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2020 Takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...