#1 Skrevet Juli 11, 2005 Jeg har et lite problem med å finne ventiler som er tynne nok til å gå igjennom felgen. Noen som vet hvor kan få tak i ventiler som er tynnere enn en vanlig sigarett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2005 Hva slags felg er det snakk om? Kanskje produsenten har egne ventiler til disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2005 De er til et sett med bbs rs felger. Han som skulle montere på dekka sa jeg trengte noen spesielle ventiler som han ikke hadde. Prøvde å ringe importøren, men de hadde ikke flere på lager og sa de ikke ble produsert lenger. Har også prøvd å ringe andre forhandlere, men de bare henviser til importøren igjen. Så jeg trenger noen andre alternativer..... Er jo mange her som har slike felger, så noen burde vel vite no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2005 send en PM til Cato Risnes. Han måtte sette på tynne ventiler på felga som jeg kjøpte av han. mulig han veit det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...