#1 Skrevet Juli 11, 2005 Ble vell ikke så hallgæærnt dette vel? Borbet A 7,5*16 med minst mulig gummi, 205/40. Kromming utført i Sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2005 meget bra ble dette Ole! blitt en utrolig strøken bil det der nå gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2005 hva måtte du betale for kromminga? og hva slags forarbeid krevde det? tror kanske mine bbs rs hadde blitt fine med krommet senter... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2005 Jeg vil se FLERE bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2005 Hvor mye måtte du ut med og hvor leverte du de i Sverige? Hvordan så utgangspunktet ut? Gjorde du eller de grunnarbeidet på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2005 Synes at kromm ble sukse på din bil. Mer classic look. Ta flere bilder gjærne fra litt avstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2005 Har sett bilen live flere ganger og det ble utrolig bra!!! Få tatt noen flere bilder!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2005 Takk takk for tilbakemeldinger. En kar i helsingborg som utførte kromminga. Gjorde ikke no forarbeide selv, men felgene var ganske strøkne fra før. 16" kosta 1000 kroner felgen. Rasende billig vil nå jeg si. Send meg PM hvis noen er interessert i telefon nr hans. Her er et par bilder til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2005 Det så bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...