#1 Skrevet Januar 4, 2021 (endret) Siden vi ikke får møtes fysisk, oppfordrer jeg alle til å tenke litt ekstra på hva de spiser på torsdag! Legg ut bilde i denne tråden av din pizza eller burger (eller hva nå enn du finner på denne dagen!) så kan vi i hvertfall se at det går an å hygge seg selv uten klubbvenner! (Jeg er jo kanskje litt heldig siden jeg deler bosted med aktivitetsansvarlig, så jeg har jo alltid et medlem i nærheten..) Hva blir det på menyen? Husk også å fornye medlemskapet, og verv gjerne venner og interesserte! Alle fordelene våre står klart oppramset på hjemmesiden, men dere medlemmene er den aller beste reklamen!! 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2021 Jobber seint torsdag, så spørs på onsdagen hva jeg har av ork 😅 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2021 Haha! Her er vi vel veldig fleksible, Victor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 6 timer siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Haha! Her er vi vel veldig fleksible, Victor! Har da mikro på jobben vettu, så spørsmålet er om jeg skal lage noe eller ta den enkle veien som Fjorland.. 😑 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2021 Ja, hva hadde dere til middag? Her ble det hjemmesnekret burger på familien, 3 åringen fant selfølgelig fram tallerkner 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2021 (endret) Her ble det gårsdagens pølsegrateng kjørt i mikroen på 3 minutter. Bilder fra igår, da det er litt vanskelig med mobil på jobb 😅 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2021 Her ble det pizza! Endel Peppes-topping, og ellers generelt det vi vil ha på! Hjelpekokken hilser! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2021 Ble bra det! Får si ifra om du tar bestilling 😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2021 Vippa en grandis uten paprika med ekstra ost i ovnen, glemte bilde grunnet sult 😂 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 minutter siden, Victor Bruun skrev: Ble bra det! Får si ifra om du tar bestilling 😁 Når som helst, Victor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 51 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Vippa en grandis uten paprika med ekstra ost i ovnen, glemte bilde grunnet sult 😂 Spist nok grandiser til å kunne forestille meg Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 48 minutter siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Når som helst, Victor! Viktig at du har på forkle gravert med "VACN Vestfold Lokallag" når du serverer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 7, 2021 Bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 7, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 20 minutter siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Bedre? Dagens 😂😂 må si jeg elsker at du tok deg arbeidet med å få logoen bak høyere hånd 😅 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 7, 2021 Var på jobb-pc'n, så jeg måtte improvisere med Paint3d.. Dæven, det suger.. Kom akkurat på at jeg har Gimp på denne, det hadde jo forenklet 'noe'.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...