passat 2015 b8 dsg stasjonsvogn 2 l

Anbefalte innlegg

Hei får opp disse 2 feilmeldinger i passaten. noen som har vert bort i dem. kom samtidig.

1 feil. verksted! Du må bare forlate bilen i posisjon P.

2 feil. vindusvisker

 

Odd Magne

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Odd Magne,

 

Dette er altså varsler du får i instrumentet?
De er jo ganske vage for å gi deg en pekepinn, anbefaler vel å få noen med diagnoseverktøy til å lese av feilmeldinger via OBD2 porten (diagnoseporten) for litt mer spesifikt).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var varsler i displayet.

Har kjørt diagnose no. Det var ikke småtteri av feilmeldinger, tror det var feil på det meste i bilen . Ikke kontakt med motor og en masse andre feil. Slette feikoder og prøvde på nytt flere ganger.

Hendler fungert ikke heller. Så ingen langlys,  blinkelys eller vidusviskere som fungerte. Tenkte da at her må en eller annen boks væren gåen. 

Rattet var i ytterste posisjon. så jeg tenkte jeg skulle skyve det tilbake for jeg skulle gå inn å se igjenom alle feilmeldingen og da forsvant feilmeldinger i displayet. Kjørte på nytt diagnose og slettet alle feilmeldinger. Ny diagnose og null feilmeldinger. Her må det jo ha vært noe i rattet som har dårlig kontakt i. Har ikke fått noen nye feilmeldinger, men har ikke testa med å drege rattet helt ut. Har etter dette kjørt mange mil uten å få de feilmeldingene tilbake

Noen som har vært borte i dette. ?

 

Odd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka batteriet ditt? Ville lada det om du har muligheit. Moderne bilar får mykje feilmeldingar frå alle mulige modular ved låg batterispenning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.