#1 Skrevet Januar 6, 2021 (endret) Kjøp de kjapt før jeg bytter farge på de og bruker de selv De ble pulverlakkert matt svarte i våres, av tidligere eier. Noe bremsestøv jeg ikke har fått bort, men er nok ikke umulig med riktig bilpleieprodukt(er). Selges pga spontan handel og jeg har strøkne 19" fra før, og heller vil jakte et sett fine originalfelger. Har tatt av noen greie 285/35-19 som kan følge med. 6000kr, holder til i vestfold. Får ikke lasta over bilder til jobb-pcen, kontakt meg på 40011919 så sender jeg bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2021 Vet du Load rating og navåpning på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Andreas Reinholdt skrev: Vet du Load rating og navåpning på disse? Load rating vet jeg ikke noe bedre enn deg dessverre, men navåpning er 57.1mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2021 Ok, må ha 66.6mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2021 Vet du om disse vil passe Allroad C5? Aner ikke navåpninger, men et tror jeg vil passe fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2021 Det skal gå fint ja, sitter som et skudd på større Audier dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2021 Jeg bestemmer meg for lakkfarge på disse så fort jeg får tid til å kjøre til lakkern med enda ett sett felger, da beholder jeg de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...