#1 Skrevet Januar 10, 2021 Noen som veit åssen jeg løsner indre panel på passasjer dør? Har fjerna de hvite pluggene men sitter fremdeles fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2021 Det ser ut som det bare skal være de plastproppene egentlig, men det er ikke noen bolter bak de 2 store sorte plastproppene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2021 Nå vet ikke jeg hva du skal, men hvis du skal på baksiden av det som er på bildet må du vel ta av det ytre dørpanelet? Altså karosseri plata på døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 57 minutter siden, Rune Okan skrev: Nå vet ikke jeg hva du skal, men hvis du skal på baksiden av det som er på bildet må du vel ta av det ytre dørpanelet? Altså karosseri plata på døra? Skal ha ut dørlåsmekanikken. lagt til 1 minutter senere Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Chris-William Gjestemoen Rønning skrev: Det ser ut som det bare skal være de plastproppene egentlig, men det er ikke noen bolter bak de 2 store sorte plastproppene? Fant ikke noen bolter der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2021 Husker ikke akkurat hvordan det er, men mener det er noe med at vinduet og vidusmekanismen må løsnes fra panelet. bak noen gummipropper o.l i tilegg så sitter den nok litt i butyl pakninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...