Fjerne indre panel passasjerdør golf 1,4 2009mod

Anbefalte innlegg

Noen som veit åssen jeg løsner indre panel på passasjer dør? Har fjerna de hvite pluggene men sitter fremdeles fast.

E38FC8EB-6FB0-4763-801D-178F7D9E9AF8.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 -  -

 

Det ser ut som det bare skal være de plastproppene egentlig, men det er ikke noen bolter bak de 2 store sorte plastproppene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva du skal, men hvis du skal på baksiden av det som er på bildet må du vel ta av det ytre dørpanelet? Altså karosseri plata på døra? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Nå vet ikke jeg hva du skal, men hvis du skal på baksiden av det som er på bildet må du vel ta av det ytre dørpanelet? Altså karosseri plata på døra? 

Skal ha ut dørlåsmekanikken.

 
 
lagt til 1 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

-  -

 

Det ser ut som det bare skal være de plastproppene egentlig, men det er ikke noen bolter bak de 2 store sorte plastproppene?

Fant ikke noen bolter der.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke akkurat hvordan det er, men mener det er noe med at vinduet og vidusmekanismen må løsnes fra panelet. bak noen gummipropper o.l i tilegg så sitter den nok litt i butyl pakninga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.