#1 Skrevet Januar 10, 2021 Hei. har en 2019 Caddy, også ser jeg at det er webasto på den. Har ikke fjernkontroll eller timer til den, men er det mulig å aktivere timer i instrument eller media enhet via vcds? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2021 Skulle tro det, men hadde ikke forundret meg om det ble fortsatt levert kun som hjelpevarmer. Første spørsmål er da om du har sett i brukermanualen åssen det gjøres? Litt utifra model så har noen innstilling for timer i dash, noen på radio, og andre et lite panel i taket ved midtspeil og takbelysning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Skulle tro det, men hadde ikke forundret meg om det ble fortsatt levert kun som hjelpevarmer. Første spørsmål er da om du har sett i brukermanualen åssen det gjøres? Litt utifra model så har noen innstilling for timer i dash, noen på radio, og andre et lite panel i taket ved midtspeil og takbelysning. Takk for raskt svar! Skal sjekke snart 😁👍🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Skulle tro det, men hadde ikke forundret meg om det ble fortsatt levert kun som hjelpevarmer. Første spørsmål er da om du har sett i brukermanualen åssen det gjøres? Litt utifra model så har noen innstilling for timer i dash, noen på radio, og andre et lite panel i taket ved midtspeil og takbelysning. Etter hva jeg forstår så skal det gjøres instrument og i radioen ☺️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2021 Ja da er det bare å begynne å bla i menyene til du finner det. På radio kan det ligge under klima-meny knappen om du har automatisk klimaanlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 12 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Ja da er det bare å begynne å bla i menyene til du finner det. På radio kan det ligge under klima-meny knappen om du har automatisk klimaanlegg. Det får jeg gjøre da 😁 takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2021 Du har knappen for å aktivere parkeringsvarmeren i klimapanelet, sammen med bakrutevarmeren og knappen for å slå av/på AC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 11.1.2021 den 18.35, Chris-William Gjestemoen Rønning skrev: Du har knappen for å aktivere parkeringsvarmeren i klimapanelet, sammen med bakrutevarmeren og knappen for å slå av/på AC? Nei dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...