2019 Caddy med webasto, aktivere timer?

Anbefalte innlegg

Hei. 
 

har en 2019 Caddy, også ser jeg at det er webasto på den. Har ikke fjernkontroll eller timer til den, men er det mulig å aktivere timer i instrument eller media enhet via vcds? :-) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle tro det, men hadde ikke forundret meg om det ble fortsatt levert kun som hjelpevarmer.

Første spørsmål er da om du har sett i brukermanualen åssen det gjøres?

Litt utifra model så har noen innstilling for timer i dash, noen på radio, og andre et lite panel i taket ved midtspeil og takbelysning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Skulle tro det, men hadde ikke forundret meg om det ble fortsatt levert kun som hjelpevarmer.

Første spørsmål er da om du har sett i brukermanualen åssen det gjøres?

Litt utifra model så har noen innstilling for timer i dash, noen på radio, og andre et lite panel i taket ved midtspeil og takbelysning.

Takk for raskt svar! Skal sjekke snart 😁👍🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Skulle tro det, men hadde ikke forundret meg om det ble fortsatt levert kun som hjelpevarmer.

Første spørsmål er da om du har sett i brukermanualen åssen det gjøres?

Litt utifra model så har noen innstilling for timer i dash, noen på radio, og andre et lite panel i taket ved midtspeil og takbelysning.

Etter hva jeg forstår så skal det gjøres instrument og  i radioen ☺️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er det bare å begynne å bla i menyene til du finner det. På radio kan det ligge under klima-meny knappen om du har automatisk klimaanlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ja da er det bare å begynne å bla i menyene til du finner det. På radio kan det ligge under klima-meny knappen om du har automatisk klimaanlegg.

Det får jeg gjøre da 😁 takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har knappen for å aktivere parkeringsvarmeren i klimapanelet, sammen med bakrutevarmeren og knappen for å slå av/på AC?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Du har knappen for å aktivere parkeringsvarmeren i klimapanelet, sammen med bakrutevarmeren og knappen for å slå av/på AC?

Nei dessverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.