#1 Skrevet Februar 6, 2021 Hei alle i Stavanger lokallag! Vi er på jakt etter ildsjeler som vil bidra til å skape aktivitet i Stavanger! Dette er ett lokallag som tidligere har vært svært aktivt, men vi ser nå at det har dabbet litt av. Det å sitte i lokallagsstyre er ikke en voldsomt krevende jobb, men det som kreves av deg er at du er opptatt av å skape miljø og aktivitet rundt klubben lokalt. Ett lokallagsstyre bør bestå av følgende roller: · Lokallagsleder (minst ett år av gangen) · Styremedlem/Kasserer (minst to år av gangen) · Styremedlem/Materialforvalter (minst to år av gangen) · Ett eller flere styremedlemmer (minst to år av gangen) Så, har du litt tid til overs, og vil være med å bidra til å gjøre Stavanger lokallag «Great Again» ? Da vil jeg gjerne høre fra deg! Kontakt meg gjerne på PM, mail eller telefon. -Magnus Johannessen Lie Lokallagskontakt VACN Hovedstyret T: 949 86 229 E-post: Magnus@vacn.no 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2021 Opp opp! Ingen som vil bli med på å lage litt liv i Stavanger igjen? 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2021 Me får ta opp denne når eg flytte over fjorden tenke eg Greit å få liv i klubbaktiviteten der og 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2021 Godt å høre Stian 🙌 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2021 SÅ flott Stian. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 11.2.2021 den 8.31, Magnus Johannessen Lie skrev: Opp opp! Ingen som vil bli med på å lage litt liv i Stavanger igjen? Hehe jooooo :) 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2021 Wohoo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...