#1 Skrevet Februar 7, 2021 Hei! Siden klubben nå har blitt mer aktive på promotering på Facebook tenkte jeg at vi kan prøve å laste opp litt bilder og filmer her, så håper jeg det er noe ansvarlig for promotering kan bruke på klubbens Facebook sider🤓 Jeg begynner først med litt fra siste helgers isbanekjøring, så kan vi jo hvis dette funker og det er stemmning for det endre tittel på tråden senere? For å ta det litt fra begynnelsen så har vi blitt en liten gjeng med klubb medlemmer fra Telemark-Vestfold og Aust Agder som reiser sammen på treff, og også på banekjøring og hytteturer i privat regi. Henning Straum, Thor-Eivind Rønningen og undertegnede var hos NMK Seljord og Flatsjø isbane 30/1, her er litt bilder og film derfra På onsdag reiste Henning Olafsen Motorsport & co en tur til Hebbe’s i Sigdal... 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2021 (endret) I går 6/2 reiste vi igjen til NMK Seljord og Flatsjø isbane. Henning og Torgny Straum, Thor-Eivind Rønningen, Henning Olafsen og meg selv🤓 Banen er ca 3,4 km lang byr på både langstrekke, raske svinger og hårnålsvinger✌️😎 Foto fra Sviddgummi.no Og litt film.... 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 29 minutter siden, Fredrik Nordby skrev: Siden klubben nå har blitt mer aktive på promotering på Facebook tenkte jeg at vi kan prøve å laste opp litt bilder og filmer her, så håper jeg det er noe ansvarlig for promotering kan bruke på klubbens Facebook sider🤓 Godt materiell det her! Også fint å ha på forumet og! Tusen takk for bidraget, artig å se at folk koser seg på isen! 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2021 Enig - dette kvalifserer også til et innlegg i årets første TP. Hva tenker dere gutter. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2021 (endret) Fra en svært lokal variant i litt mindre skala.. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...