#1 Skrevet Februar 13, 2021 Hei folkens! Er det stemning for ein egen lokallagsgenser her i Bergen Lokallag? Viss det er det, gi oss gjerne ein tilbakemelding i kommentarfeltet. 👍 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2021 Jaja, kjør på.. Har vel gått opp en størrelse fra forrige gang jeg kjøpte lokallagsgenser. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 22.2.2021 den 13.06, Odd Erik Hostad skrev: Jaja, kjør på.. Har vel gått opp en størrelse fra forrige gang jeg kjøpte lokallagsgenser. Opp ein størrelse.... Nei, det har vi ikke sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2021 Helt sikker på at det er krympeskap i Bergens-traktene og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 1.3.2021 den 8.43, Magnus Johannessen Lie skrev: Helt sikker på at det er krympeskap i Bergens-traktene og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2021 Trivselstillegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2021 Hei hei, Blir det gensere? Isåfall er jeg interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...