#1 Skrevet Februar 22, 2021 (endret) Hei Fins Golf 7 Gti grill med rød stripe på markedet uten feltet med Gti på? Vet det fins helt emblem frie griller med det ønsker jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2021 Du tenker på grill med raud stripe og VW logo, men ikkje GTI emblem? Du kan ihvertfall ta emblemet av originalgrillen, om det hjelper? På bilde 3 her f.eks ser du korleis emblemet er klipsa på: https://www.shopdap.com/catalog/product/view/id/599957/s/5g0-853-679-p-wyr/category/15161/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2021 Takk Jan klar over det men når emblemet er demontert så er det en flatt parti igjen på grillen. Ikke alle som ser det men han "eiern" av bilen er middels pirkete Det kommer en tråd under min Vw. Det blir puslet litt med bruksbilen også så kan like gjerne ha en trås om den også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2021 Hehe, skjønner Artig om du gjer det ja, gøy å lese om fleire GTIar her inne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2021 Ikke Gti det jeg har er litt av grunnen til at jeg ikke ønsker emblemet :-) Lagd tråd nå ;-) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...