#1 Skrevet Mars 24, 2021 (endret) er på utkikk etter en bra mk2. gti eller g60 er mest int. men andre biler kan også være av interesse. er kun int i 2 dørs og ikke biler med masse rust. har ikke noe pris bestemt. dette kommer helt ann på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2021 Jeg er litt i tenkeboksen for min, men den er jo ganske langt unna GTI eller G60 forsåvidt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2021 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2021 ingen som har noe å selge? må være eu ok. vil ha en bil jeg kan bruke litt i sommer. men er helt greit med litt småtteri. så en bil som er fullt kjørbar men som en kan bruke vinter til å ta småtteri er av stor interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2021 fremdeles int i å kjøpe en bil. nå er også et lett vinterprosjekt int. både 8v og 16v er av interesse. helst mest mulig orginal bil. kan også være int i corrado. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2021 ingen som har noe eller vet om noe til salg? har store mk2 abstinenser om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2021 bil kjøpt. tråd stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...