#1 Skrevet April 7, 2021 Noen her inne som vet om det er mulig å ettermontere start stopp knapp til rs6 c6. ser noen biler har og andre ikke. og den jeg har kjøpt har ikke.. Så noen som vet dette. På forhand takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 7.4.2021 den 18.16, Per-Egil Furuseth skrev: Noen her inne som vet om det er mulig å ettermontere start stopp knapp til rs6 c6. ser noen biler har og andre ikke. og den jeg har kjøpt har ikke.. Så noen som vet dette. På forhand takk Start-Stop er vell ofte i kombinasjon med keyless ettersom jeg har forstått på B8 plattformen og regner med det er ganske likt på C6. Det meste lar seg ettermontere, men så er det prisen på det og hvor komplekst det blir. Da snakker vi fort sensorer i dørhåndtak, nye nøkler og sender til nøkler som registrerer at de er i nærheten, nye panel og knapper, kabling og evt koding. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2021 ok da utgår det med andre ord..men tusen takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...