#1 Skrevet April 24, 2021 Lurer litt på å selge S4’en min. Den er teknisk bra, men har rust i dører, luke og forskjermer. Det er ikke krise, men det er der. Tanken min var egentlig å få denne helt 100%, men det stopper litt opp. *2.2 AAN, 330x km med en flott fargekombinasjon! *HP2 bremser foran *Eibach senkefjærer, nye dempere. AK Motorsport polyforinger i det meste av understell. Mye nye deler i understell som er kjørt lite! *Glass takluke *Lyst stoff Quattro-interiør, el justering og m/varme. Nybygd og strøkent førersete! *Bytta motor for noen år tilbake. Gått rundt 200-250k km (ikke dokuementert) *Ny clutch, registerreim og vannpumpe ble montert v/motorbytte i 2019. *6-trinns girkasse med låsbar diff bak som aldri har vært tukla med *Original hjerne, RS2 eksosmanifold, De-cat og «catback» Simons eksos, TFSI-coiler, K&N innsatsfilter i org boks, do88 trykk-slanger. *Forholdsvis pen refleksplate bak *Xenon i nærlys (Ekstralys sitt sett) *Org BOSE-system, Kenwood DAB spiller, DAB takantenne. *RH Porsche hjul med 225/40-18 Vredestein Helt sikkert noe jeg har glemt! Ta gjerne en tur innom prosjekttråden som er linket i signaturen min Skilter er bare å bestille. Veteranstatus neste år! Alt i alt så er dette en veldig ryddig bil som er nøkkelklar og kan nytes som den er, eller fikses 100% om man vil det Bilen står i Haugesund Pris: 90k 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2021 (endret) Ny pris 75 lapper Og en video: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2021 Solgt 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...