#1 Skrevet Mai 9, 2021 Nermer seg forhåpentligvis Våler Treff! Her kan vi planlegge å diskutere litt. Hvem er med å hva skal du kjøre? 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2021 Den helgen er satt av for lenge siden. Lupoen skal bare få seg en skvett ny olje så er den klar . Blir vel kjøring begge dagene tenker jeg . 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2021 Jeg er med👍 Tar med meg seaten på henger. Men jeg kjører opp på fredag i lunsj tid. Så jeg går glipp av en dag 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2021 (endret) Det gledes! Eg blir å dra med meg passelaten, å tenke å kjøra torsdagen (fri torsdag,fredag å mandag). Ang tid så e kje d klart ennå. Men kjøre gjerna sammen me andre. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2021 Eg å Johanna kjører mest sannsynlig Torsdagen, usikker på om b6en blir med på henger eller om me bare kjører Passaten. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2021 Hive meg på noen, sikkert på torsdagen S3en bør få seg ein jomfrutur 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2021 Torsdagen blir det nok på meg og 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2021 Plan e å kjøre torsdag 👍 Tenkte å avspassere fra rundt lunsj en gang. B5 på henger etter Amaroken e plan. Bare en ørliten bensin lekkasje på B5'n som må fikses og Amaroken leveres på Møller på onsdag så satse vi på at alt e klart 👍 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2021 Gleder meg stort til å treffe dere alle! 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2021 Nåken så konne tenkt seg og tatt følge på torsdagen? Evt nåken så vil ha følge av ford å passat? 😀 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2021 Har ikke helt bestemt meg enda, om jeg sitter på med @Leif Inge Lie på onsdagen, eller om jeg kjører selv på torsdagen 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 18, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 6 timer siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Har ikke helt bestemt meg enda, om jeg sitter på med @Leif Inge Lie på onsdagen, eller om jeg kjører selv på torsdagen Katti på onsdagen kjøre @Leif Inge Lieda? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 18, 2021 Ferdig på jobb ca 15:00 . Da står transporteren ferdig pakka med lupo’n surra på hengeren . Blir ikke så lenge etter at jeg er hjemme før turen går østover 😎 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 19, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 18.5.2021 den 18.16, Leif Inge Lie skrev: Ferdig på jobb ca 15:00 . Da står transporteren ferdig pakka med lupo’n surra på hengeren . Blir ikke så lenge etter at jeg er hjemme før turen går østover 😎 Ok. D va litt tilikt for meg tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 19, 2021 Sitte å vente . Nærmer seg treff 😎 Lupoen er klar og transporteren skal få et oljeskift og nye bremseklosser. Når det er gjort er det bare å spenne fast før avgang 👍 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 19, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 minutter siden, Leif Inge Lie skrev: Sitte å vente . Nærmer seg treff 😎 Lupoen er klar og transporteren skal få et oljeskift og nye bremseklosser. Når det er gjort er det bare å spenne fast før avgang 👍 Her gjenstår rense dyser å fuelfilter, bytte olje og filter på passaten. Bytte olje og filter, montere heving på bakaksel, bytte et dekk, legge opp nye kabler og relè til strømuttak i lasterom på trekkbil.. (Og skru sammen kjølesystem og olje system på båten som skal slippes rett etter våler). Så har nesten kje tid t å gå på jobb 😀 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 19, 2021 Oisann 😎 Var ei god liste det med ting som må på plass 🙂 Dette fikser du glatt ! Ferdig kvelden før avreise kanskje 😎 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2021 Så å sei klar for våler nå Mangler bare hjulstillings kontroll og bytte av et bremserør 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 21, 2021 Gromt! Helt rå service fra guttane i Hurtigruta Carglass 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 21, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.5.2021 den 22.02, Leif Inge Lie skrev: Oisann 😎 Var ei god liste det med ting som må på plass 🙂 Dette fikser du glatt ! Ferdig kvelden før avreise kanskje 😎 Jau. Men går kjappt retta av motor og girkasse i går (drittjobb!) slik at trykkrør/flenser ligger flush. Så nå e d forhåpentligvis kun kosejobb ijenn lagt til 0 minutter senere Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 51 minutter siden, Leif Andre Johannessen Lie skrev: Så å sei klar for våler nå Mangler bare hjulstillings kontroll og bytte av et bremserør Takeaway ruteskift 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 21, 2021 Noen som har tjangs til å ta en vakt på teknisk 8-930 på fredag eller lørdagen? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 27, 2021 Siste update fra min side ang. avreise. Jeg avspasserer fra klokken 10:00 på torsdag, så skal jeg hente henger og bil. Meeen må ha en liten pitstopp innom Aksdal bil, @Kjetil Kirketeig må skifte en aksling før jeg kan kjøre. Så jeg tenker jeg begynner å gli avgårde rundt 1-2 alt etter hvor kjapp Kjetil er og at problemet faktisk blir fikset 😬 Har du bestemt deg for noe klokkeslett @Stian Torvestad? 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 27, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Mikael Moan Starheim skrev: Siste update fra min side ang. avreise. Jeg avspasserer fra klokken 10:00 på torsdag, så skal jeg hente henger og bil. Meeen må ha en liten pitstopp innom Aksdal bil, @Kjetil Kirketeig må skifte en aksling før jeg kan kjøre. Så jeg tenker jeg begynner å gli avgårde rundt 1-2 alt etter hvor kjapp Kjetil er og at problemet faktisk blir fikset 😬 Har du bestemt deg for noe klokkeslett @Stian Torvestad? Har egentli ikkje nåke bestemt tidspunkt. Hente hengeren på onsdag kveld/ettermiddag. Og pakker klart. Så e nok klar t å fly avgårde katti som helst på torsdagen. Så eg har kje lagt nåke mær plan enn det. Men hadde såklart vert greit å ikkje komma fram så uhyre seint og da :p meen kjedli å kjøra bort som ensom majones, så hadde vert grett å tatt følge (siden me sikkert har samme tempoet på turen). 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 27, 2021 Mener å huske at æ kjørte klokka 1 ca sist, og da va æ fremme i 9-10 tia. Hadde 3 stopp da, Knapphus, Seljord og på Elverum. Har avtalt å være på Aksdal bil halv 1 og selve jobben tar ca 1 til 1 1/2 time. Alt er pakket og klart da så er bare å sette kursen østover når bilen er ferdig. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 11, 2021 Bilder fra helgå. Her har eg et par knipinger fra helgå. Blei svært lite men e nå nåke :p 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...