#1 Skrevet Mai 11, 2021 Hei. Ønsker å montere cc på min Audi a1 2012mod. Er det bare å kjøpe ny bryter, kode og ferdig, eller er det mer som må monteres. Hørte no om at det måtte byttes no i motorrommet og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2021 Later jo til å kun være montering og koding. https://www.kufatec.com/en/audi/a1/a1-8x/cruise-control-retrofit-set-for-audi-a1-8x-40205 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2021 Ok. Hos Audi forhandler snakket de om at det var no mer som måtte byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2021 Det står forklart hos Kufatec. Noen biler må ha ny styreenhet, andre ikke. Sjekk delenummer på din bil opp mot det som står i linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2021 Har fått oppgitt et delenr av lokal forhandler på bryter enhet som jeg evt må bestille, men kan få tak i brukt del men den har ikke det nummeret men 2 andre som jeg tror er for visker og blink som er likt til min. Ble usikker når den ikke hadde det nummeret men kan det bli feil å montere del fra tilsvarende bil. Er det så mange utgaver å velge i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...