#1 Skrevet Mai 13, 2021 Nå har jeg ett lite innfløkt spørsmål , hvordan få ut hanskeromsdelen i dashbordet på en Golf II. Har løsnet på åtte skruer og trodde det bare var å dra ut hanskeromsdelen , men akk nei. Får løsnet det og dradd det ut etpar cm , men så er det stopp. Virker som det sitter fast i noe mer ,men hva....tips? Låsanordning og lys er fjernet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2021 Prøver å grave i hodet etter hvordan jeg gjorde dette med min, men mon tro om du må av med "hyllen" som er nedenfor? At det sitter noen skruer bak tenkte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2021 Hylle under er fjernet den og ingen skruer der som stenger for å trekke ut hanskerom , virker som sagt det er noe som stenger på hver side eller i nedkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2021 Fikk ut hanskerom etter mye om og men så tråd kan lukkes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2021 Hvor hadde gjemt unna skruene? Godt å høre du fikk det ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2021 Ingen skruer glemt eller gjemt , fikk bare dradd det ut etter å ha klemt det sammen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...