#1 Skrevet Mai 27, 2021 Noen som har vært borti det?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2021 Tror jeg ville kontaktet Felgteknikk om det, personlig tror jeg det er liten suksess. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2021 Enig med Thomas.I tillegg er jeg usikker på om evt TÜV eller anneb godkjenning gjelder ved sveis/bredding av alufelg (hvis den ikke er 3 delt)! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2021 Ikke så redd for TUV, men mer om det er noen som har prøvd. Fant et firma som dreiv med det i Polen ellerno. Men misstenkte at det er litt "risky".. Var bare en tanke som slo meg med et sett jeg har.. Men kanskje dumt å ødelegge et par S8 AVUS felger :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2021 Du får kjøpe Rotiform sin Avus-felg 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2021 De var kule! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...