#1 Skrevet Juni 6, 2021 Hei alle sammen! Det hadde vært moro å sett alt dere har tatt på årets første hovedtreff🙌 Video og bilder! Da det var mye moro å se på og god stemning! Kjør på🤙 13 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2021 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2021 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2021 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2021 Det ligger nå et par hundre bilder på Gateslicks Facebook:https://www.facebook.com/media/set/?vanity=gateslicks&set=a.606258200735890 Om noen skulle ønske et eller flere bilder i fullkvalitet og full oppløsning så er det bare å gi en lyd. Og om det blir lagt ut noe på Facebook eller Instagram så tag gjerne Gateslicks i bilde 9 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2021 Takk for deling av flotte bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2021 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2021 Bikder fra meg og Lars Åge 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2021 Litt «inboard»🤓 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2021 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2021 11 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2021 Deilig film @Endre Sagstad👌👌😎😎 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 30 minutter siden, Endre Sagstad skrev: Flott film tar gjerne i mot klipp av bil Nr.10 (passat) om du ønsker og dele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 12, 2021 (endret) Et lite uredigert inboard klipp. Kommer flere. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2021 Har nå et par filmer fra kjøringa. Gopro kameraet slår seg av etter ca 15 min. Så får ikke med alt. Her skulle jeg ligge bak Erik og filme b5’n hans😄 Og den runden jeg kjørte raskest, var faktisk den 13. runda på heatet 🤣( ser nå i ettertid at den wavetracken gjør jeg bruker lengre tid på rundene enn med sperra. Hjulløft på indre bakre og hjulet spinner i løse lufta og tar all «kraft» ut av sving. ) 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2021 @Endre Sagstad Tøff teaser! Gleder meg til å se det ferdig resultatet! @Jørn Toftelien Hvordan har du montert GoPro-en i grillen? Kult ihvertfall! Noen uredigerte bilder fra meg, må spare litt til klubb materiell (epost, facebook, etc). @Chris-William Gjestemoen Rønning ille at du kjører RSen så varm at du har grillkullet klart 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2021 @Victor Bruun Limte festet opp under luftføring til høyre intercooler i famgeren. Gjorde det sist treff og(2019 🤪) men da skulle absolutt drifterene sladde mest mulig på utsiden av banen og linsa ble knust etter 5 min 🤣😂. Har ikke bilde og bilen er solgt 🤪 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 13, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 timer siden, Jørn Toftelien skrev: Har nå et par filmer fra kjøringa. Gopro kameraet slår seg av etter ca 15 min. Så får ikke med alt. Her skulle jeg ligge bak Erik og filme b5’n hans😄 Og den runden jeg kjørte raskest, var faktisk den 13. runda på heatet 🤣( ser nå i ettertid at den wavetracken gjør jeg bruker lengre tid på rundene enn med sperra. Hjulløft på indre bakre og hjulet spinner i løse lufta og tar all «kraft» ut av sving. ) Veldig kul posisjon på filminga i fronten! Har du ekstern mikrofon? Edit: Så du hadde svart på det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 minutter siden, Andreas Olsvik skrev: Veldig kul posisjon på filminga i fronten! Har du ekstern mikrofon? Edit: Så du hadde svart på det nå Ja måtte bare prøve å få fartsfølelsen med å få det ned mot asfalten. Blir liksom ikke så bra fra inne i bilen. Ikke ekstern mic nei, kun Gopro black 7 eller hva det heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 29, 2021 11 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 29, 2021 Veldig bra Endre!👍👍👍 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 3, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.6.2021 den 11.46, Endre Sagstad skrev: Endelig fått rota meg til å se hele filmen🤓👍 Kjempebra, moro at noen gidder å ta initiativ til å sette sammen så mye film👌👌👌😎 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 9, 2021 Får starte en mediatråd for VACN treffet fra helgen. Her er noen bilder jeg fikk tatt i helgen 14 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 9, 2021 Hørte rykter om en blå urquattro var innom utstillingen. Noen med bilder av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 10, 2021 Jeg tok noen bilder av den, Ola! Utrolig ryddig bil. Skal få ut noen bilder etter en dupp på øyet (nattskift). 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...