#26 Skrevet August 10, 2021 (endret) Her kommer noen få bilder i litt ymse kvalitet. Skulle gjerne ha tatt flere, men det var så mange hyggelige folk å snakke med at tiden gikk i fra meg. Det var mange bra biler på utstillingen! 10 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 10, 2021 Var gøy å få to av tre norsksolgte røde RS4 B5 ved siden av hverandre Tok dessverre ikke bilde av alle bilene ser jeg. Var noen veldig fine luftkjølte på plass også. 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 10, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 9 timer siden, Anders Ruud Gundersen skrev: Jeg tok noen bilder av den, Ola! Utrolig ryddig bil. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Anders Ruud Gundersen skrev: Hyggelig å se den igjen, er endel år siden jeg så den sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 10, 2021 Noen som har flere bilder fra banekjøringa da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 10, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 5 timer siden, Andreas Olsvik skrev: Noen som har flere bilder fra banekjøringa da? +1 Mere Rusthaug i monitor!😆 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 11, 2021 Hei en liten inboard film fra Audi S1 E3 Første forsiktige test etter over 20 år i garasjen 14 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 11, 2021 Ser nå ut til å flytte seg rimelig greit til å være en "forsiktig test" 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 11, 2021 Har lagt ut bilder her: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=gateslicks&set=a.649079299787113 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 11, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 10 timer siden, Frode Jørgensen skrev: Hei en liten inboard film fra Audi S1 E3 Første forsiktige test etter over 20 år i garasjen Ser ut til å flytte meget greit på seg! Hva er egentlig bygget her for noe ? Var uansett hyggelig å se navnet ditt i vinden her igjen, selv om jeg savner sølv/rød/gul S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 11, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Ola L Lereim skrev: Ser ut til å flytte meget greit på seg! Hva er egentlig bygget her for noe ? Var uansett hyggelig å se navnet ditt i vinden her igjen, selv om jeg savner sølv/rød/gul S2. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 11, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement Akkurat nå, Frode Jørgensen skrev: Dette er en full rørramme bil som er tenk brukt til GT+ GB Extrem+Bakkeløp/ Div klubb treff.Vi har en 3 års plan hvor målet er Pikes Peak. Dette er en Audi Coupe Quattro 85 som jeg brukte i aug/2000. Gul S2 lever og blir satt tilbake til orginal. Rød/Sølv er i Bardufoss og Lever fortsatt 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 11, 2021 Aha! da har du startet en tråd om den før, og den finner du her; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 12, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 6 timer siden, Ola L Lereim skrev: Aha! da har du startet en tråd om den før, og den finner du her; Oi denn hadde jeg glemt. Men prosjektet tok rett og slett helt av. 😇 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 16, 2021 Jaggu på tide å vise ansikt på treff igjen, 🙈😁 og hyggelig var det. Godt over 10 år siden siste tur utpå vålerbanen i egenbil. Gleder oss alt til neste runde Litt ombord film, raskeste rundetid ble 1.10 Første banekjøring med "ny" bil. standar bremser og dekk, så tok ingen sjanser å pushe verken bil eller meg selv utenfor komfortsonen. Rom for forbedringen i stort sett det meste 🙈😎 9 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 17, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 18 timer siden, Rune Andre Kristensen skrev: Jaggu på tide å vise ansikt på treff igjen, 🙈😁 og hyggelig var det. Godt over 10 år siden siste tur utpå vålerbanen i egenbil. Gleder oss alt til neste runde Litt ombord film, raskeste rundetid ble 1.10 Første banekjøring med "ny" bil. standar bremser og dekk, så tok ingen sjanser å pushe verken bil eller meg selv utenfor komfortsonen. Rom for forbedringen i stort sett det meste 🙈😎 Åsså med femmer da! Trodde det var 16v 'for life' jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 17, 2021 Beste rundetiden min Jakten på @Anders Holst Kjellsen 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 17, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 6 minutter siden, Victor Bruun skrev: Beste rundetiden min Jakten på @Anders Holst Kjellsen Det var gøy å bli pusha litt✌️😌 Fikk piska 4’ern da😂💁♂️ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 19, 2021 Veldig moro å se på disse inboard videoene ! Får ikke mindre lyst til å kjøre på bane akkurat ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 20, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.8.2021 den 18.53, Magnus Økern skrev: Veldig moro å se på disse inboard videoene ! Får ikke mindre lyst til å kjøre på bane akkurat ! Litt inboard fra meg også for de som ikke har vært innom prosjektråden🤓😉 #dirty tricks fra Henning Olafsen motorsport @ 8 min🤣🤣 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 8, 2021 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 9, 2021 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 16, 2021 Bra levert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 20, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.10.2021 den 16.58, Daniel Sommer skrev: Flotte bilder, mulig å bruke disse på klubbens sosiale medier?☺️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 20, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 20.1.2022 den 20.28, Anders Holst Kjellsen skrev: Flotte bilder, mulig å bruke disse på klubbens sosiale medier?☺️ Takk for det :) Fritt fram og bruke 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...