Anbefalte innlegg

Vurderer å bygge meg "muskel" maskin. URQ med S4 v8 motor. Men,men, tenkte jeg skulle beholde "prizilla lipp"(?)Stemmen i bilen er det noen som vet om dette går å kobble sammen med S4 el.anlegg? Vet att dette er mye jobb (hvis bil å penger kommer dalende ned i fra himmelen) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan noen ting???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva babler du egentlig om? Selvfølgelig kan en V8 kobles opp i en URQ.

Sørg for å få med komplett el.nett til ny motor.

Å få det godkjent er vel lite trolig noen enkel sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor mye effekt det er i en slik motor mitten av 90 tallet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge rsmodels.net skal en 1994 S4 med ABH motor ha 280 HK og 400 NM. Du kan ta en titt selv her.

Men planen din høres ikke veldig godkjenningsvennlig ut :P

 

MVH Even Kristian Mangerud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en amerikaner som begynte på et slikt prosjekt, men hvis man skal tro websidene ble han aldri ferdig...

 

http://www.elektro.com/~audi/goggin/

 

UrQV84.jpg

 

Og så så jeg bilde av en 4000 quattro med v8 på audiworld-forumet en gang, du kan jo prøve å søke der... Kult prosjekt iallefall : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å bygge meg "muskel" maskin. URQ med S4 v8 motor. Men,men, tenkte jeg skulle beholde "prizilla lipp"(?)Stemmen i bilen er det noen som vet om dette går å kobble sammen med S4 el.anlegg? Vet att dette er mye jobb (hvis bil å penger kommer dalende ned i fra himmelen) : smil :

Det korrekte her, er Patrizia Lipp :)

Jeg har en URQ med S4 motor (AAN), og der fungerer ho fint! : ja :

Så jeg vil tro at det vil funke greit på en motor med 3 sylindre for mye også........ :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi's V8'ere er knall :D

 

Mener Brynjulf Strømsaas he rpå forumet hadde en ABH-motor (fra en '94 S4) han skulle selge. Prisantydning var 6' komplett. Sammenlignet med hva 2,2 20V Turboene går for er det jo vesentlig rimeligere.

 

En kompis av Håkon Sandberg hadde også en slik motor til salgs tidligere i dag fikk jeg høre.

 

Kan bli et artig prosjekt :D V8'erne er i hel aluminium og skal visstnok ikke veie mer en femmerne(som er i jern), så vektbalansen blir neppe værre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.