#1 Skrevet Juli 30, 2021 Har ein 2008 Transporter som eg skal kjøpe noko lakk til. Bilen er parkert i Bergen og eg er offshore så har ikkje tilgang til bilen for sjekk av fargekode. Er det nokon som klarer å finne fargekode basert på chassinr? Eg mistenkjer at det er LA7W då den er sølvgrå og eg antek at det ikkje er flust med variantar på disse bilane, men greit å være sikker før ein bestiller Beklager det litt grove bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2021 99% sikker at dette er Reflex Silver og LA7W Men dette kan jeg dobbeltsjekke på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 40 minutter siden, Bjørn Gisle Brygfjeld skrev: 99% sikker at dette er Reflex Silver og LA7W Men dette kan jeg dobbeltsjekke på mandag. Supert! Då avventar eg bestilling til då. Kjekt med gode forum-kolleger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2021 (endret) Hva er chassie nr? så kan jeg finne ut nå 😊 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2021 (endret) Fant i tråden din 😅 LA7W ja 😊 Pdf om utstyr osv : pdf (1) (1).pdfFetching info... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 6 timer siden, Tom Vadseth skrev: Fant i tråden din 😅 LA7W ja 😊 Pdf om utstyr osv : pdf (1) (1).pdf 135 kB · 0 downloads Takker Ynskjer deg ei god helg! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2021 Normalt sett finner du en hvit lapp på karosseri og en i serviceheftet som angir chassisnummer, fargekode, motorkode, girkassekode og koder for opsjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...