#1 Skrevet Juli 31, 2021 Da er det snart klart for Våler del 2 😁 Jeg henter henger og laster på bilen 08:00 torsdag (og pakker @Vegard Hovde baki bilen) så jeg skal klare å være på Shell Aksdal til klokken 09:00 torsdag. Flere som tenker å kjøre rundt den tiden og vil slå følge? 😊 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2021 Er klar fra 8 tiden 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 31.7.2021 den 20.37, Mikael Moan Starheim skrev: Da er det snart klart for Våler del 2 😁 Jeg henter henger og laster på bilen 08:00 torsdag (og pakker @Vegard Hovde baki bilen) så jeg skal klare å være på Shell Aksdal til klokken 09:00 torsdag. Flere som tenker å kjøre rundt den tiden og vil slå følge? 😊 Eg tar gjerna følge 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2021 Eg pakke bilen å alt på henger på onsdags kveld å satse på å komma meg avgårde før 8 Bare få i meg noe frokost å kaffi før turen 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...