#1 Skrevet Juli 12, 2005 Noen som har eller kan skaffe dette? Bilen stemmer ikke med det som står i Hayens boka, der det er tatt utgangspunkt i er en 98 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2005 Noen som veit hvor mottakerene for fjernstyringen sitter montert i bilen? Mistenker en plass i B-stolpene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2005 Ingen som har autosys o.l. med noen skjemaer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2005 Noen som veit hvor mottakerene for fjernstyringen sitter montert i bilen?Mistenker en plass i B-stolpene. Sitter i b-stolpene og dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2005 Du veit ikke tilfeldigvis hvor i dashbordet også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2005 Du veit ikke tilfeldigvis hvor i dashbordet også? Det er den saken som stikker opp midt på dashbordet, ved luft-slusene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2005 Den som stikker opp på dashbordet er en temeratur sensor for klimaanlegget. Har nå hatt av dekslene på B og C stolpene men nada sensorer. Arg. Gidder liksom ikke å rive hele bilen i biter for å følge ledninger. Poenget er å finnet et styresignal til alarm, da min bil ikke blinker når bilen låses opp. Normal alarm styring er et blink lås, og to blink lås opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2005 Den som stikker opp på dashbordet er en temeratur sensor for klimaanlegget.Har nå hatt av dekslene på B og C stolpene men nada sensorer. Arg. Gidder liksom ikke å rive hele bilen i biter for å følge ledninger. Poenget er å finnet et styresignal til alarm, da min bil ikke blinker når bilen låses opp. Normal alarm styring er et blink lås, og to blink lås opp. Neppe.. Den sitter jo rett over klimapanelet. Dessuten er den 'puppen' som stikker opp der hel, dvs den kan ikke kjenne tempraturen utenfor 'hetta'.. Dessuten så ville det være ugunstig og ha en tempføler rett i luftstrømmen Mottagerne på B-stolpene skal du kunne se utenfra. Skal det forresten blinke? Min bil låser seg opp, og lager lyd.. Men ikke antydning til blink noe sted. Kan ikke huske at det står noe i boka om at det skal blinke heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2005 Sitter en haug med temp følere på klimaen. Hatt den ut og det er en motstand og har kun to ledninger tilkoblet. En mottaker må minst ha tre for å kunne fungere. Er noen rille hull øvert på b-stolpen men ingen ting bak der. De er antaglig der for å slippe ut luften fra de automatiske gassdrevene beltestrammerene som styres av airbag systemet. Intet mer spennende i den stolpen gitt. Lurer på om sentrallåsen kun har en slags antenne til styringen baki. Fungerer selv om alt bortsett fra pluggen med strøm er frakoblet. De seks ledningene som da er igjen har jeg funnet ut hva er, så noe underfundig er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2005 Trippelsjekka litt nå, og stemmer nok at det ikke er alarmmottaker som sitter i fronten, der må jeg ha blitt lurt Uansett så sitter de derimot i b-stolpene. Hvis du har fabrikkmontert alarm med IR-mottakere så ser du disse utvendig på selve b-stolpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2005 Har kun fjernkontroll, men ikke org alarm. De du sikter til er sikkert glassknuse sensorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2005 Har kun fjernkontroll, men ikke org alarm. De du sikter til er sikkert glassknuse sensorene.Glassknusesensorer på yttersida av b-stolpen? Høres jo litt merkelig ut. Dette er ganske sikkert IR-mottakeren for nøkkelen, sjekka ved å holde ett papir foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2005 Har ikke noe slikt på min desverre. Som sakt, kan koble fra alt bortsett fra strøm til styreenheten til sentrallåsen og nøkkelen fungerer fortsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...