#1 Skrevet August 3, 2021 Vet ikke om lokallaget er aktivt her fortsatt, men det ligger et hjulsett på Lunner som jeg ikke har anledning til å få hentet før om 1-2 mnd. Noen som har mulighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Andreas Reinholdt skrev: Vet ikke om lokallaget er aktivt her fortsatt, men det ligger et hjulsett på Lunner som jeg ikke har anledning til å få hentet før om 1-2 mnd. Noen som har mulighet? Jeg bor på varingskollen ikke langt fra Lunner. Har du adr så kan jeg sjekke mer nøyaktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2021 Supert. Kommer opp 2 adresser i annonsen; Bureiservegen 80, , Johanne Borgens vei 6G, 2730 Lunner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Andreas Reinholdt skrev: Bureiservegen 80 Er 34 min hit fra meg. Den andre adressen er på Kløfta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2021 Ok, venter på svar fra selger på om de fortsatt er ledige, spør om riktig adresse samtidig. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 22 timer siden, Andreas Reinholdt skrev: Ok, venter på svar fra selger på om de fortsatt er ledige, spør om riktig adresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 22 timer siden, Anders Steen Thoresen skrev: Er 34 min hit fra meg. Den andre adressen er på Kløfta? Selger kan muligens svinge innom Varingskollen i morgen på vei til Oslo. Er det mulig å sette dem der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 timer siden, Andreas Reinholdt skrev: Selger kan muligens svinge innom Varingskollen i morgen på vei til Oslo. Er det mulig å sette dem der? Det funker det, bare be han sette dem bak porscha i carporten. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2021 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 timer siden, Anders Steen Thoresen skrev: Det funker det, bare be han sette dem bak porscha i carporten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Andreas Reinholdt skrev: Helt topp, takk skal du ha 🙂 Edit; var snakk om 10-tiden. Litt usikker på om jeg jobber hjemmefra i morgen eller ikke. Men om han bare lemper dem av der er det ikke så farlig om jeg er hjemme eller ikke. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2021 (endret) Det ble hjemmekontor i dag, så da er jeg hjemme. Fint om han setter dem ved siden av den lille blå hengern så kan jeg flytte dem etterpå. Litt trangt mellom Porsche og Touran. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2021 Da var de på plass. Sletter du adressen min i svaret ditt over her? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Anders Steen Thoresen skrev: Da var de på plass. Sletter du adressen min i svaret ditt over her? Flott, takk. Ser kanskje ikke så imponerende ut, men felgene veier 6kg og er produsert av Fuchs 🤓 Har slettet mitt sitat, du må fjerne adresse fra ditt innlegg også 🙂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 43 minutter siden, Andreas Reinholdt skrev: Flott, takk. Ser kanskje ikke så imponerende ut, men felgene veier 6kg og er produsert av Fuchs 🤓 Har slettet mitt sitat, du må fjerne adresse fra ditt innlegg også 🙂 Ikke dumt. Gjorde det før jeg ba deg om å slette. Varingskollen kan stå, det er ikke så konkret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...