#1 Skrevet August 25, 2021 Er på utkikk etter styreenhet til 1.8 gti 16v med motorkode KR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2021 Vet du delenummer på den? Kan hende jeg har noe liggende i en forundringskasse jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 27 minutter siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Vet du delenummer på den? Kan hende jeg har noe liggende i en forundringskasse jeg har Nei, desverre. Har en motor stående, men mangler styreenheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2021 Rota litt i «lageret» idag, iflg Google skal dette være til 16v KR. Usikker på tilstand, da den har ligget her, kunne jo prøvd den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Rota litt i «lageret» idag, iflg Google skal dette være til 16v KR. Usikker på tilstand, da den har ligget her, kunne jo prøvd den? Har du brukt den tidligere, eller vet du ingenting om den? Hva skal du evt. ha for denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2021 Jeg har ikke brukt den tidligere, så jeg vet dessverre ikke om den funker. Jeg kunne jo sendt den til deg, så kunne du prøvd den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Jeg har ikke brukt den tidligere, så jeg vet dessverre ikke om den funker. Jeg kunne jo sendt den til deg, så kunne du prøvd den? Motor står på en pall og skal heloverhales, før den settes inn. Dette blir nok ikke før sent vinter / vår neste år. Så tar litt tid før jeg får testet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2021 Du kan jo gi meg ett pip når det nærmer seg, så kan jeg sende da evt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement Akkurat nå, Magnus Johannessen Lie skrev: Du kan jo gi meg ett pip når det nærmer seg, så kan jeg sende da evt ? Ja det kan jeg gjøre.. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...