#1 Skrevet Juli 12, 2005 Er det mulig å bytte ut klimaen i min 90-mod 200TQ20v med den nyere typen klimatronic som sitter i 92-mod V8 (og mange andre Audi utover på midten av 90-tallet)? Er takknemlig for tips og pekere til nyttig info. Det hadde vært fint å kunne avklare om det er noen uoverkommelige hindere av logisk, fysisk eller elektronisk art før man starter mvh, Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2005 Ikkeno`problem, men alt må byttes, såvidt meg bekjent er ingenting likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2005 Er det noen som har sprengskisser som viser hva "alt" er? Selve kompressoren og ac-radiatoren kan vel beholdes fra 200'en? Det viktigste er som sagt at ikke jeg kjører på grunna når jeg er nesten ferdig, ved at den nye AC'en er integrert i hjernen på V8'en eller noe annet dumt Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2005 Det viktigste er som sagt at ikke jeg kjører på grunna når jeg er nesten ferdig, ved at den nye AC'en er integrert i hjernen på V8'en eller noe annet dumt Ørjan Alle ac'er er integrert i hjernen.. På bilen din så stiller hjernen opp tomgangen ved hjelp av tomgangsmotoren når du slår den på så alle er hooked opp med hjernen på sett og hvis.. Regner med at du har samme system som jeg har, A200 87" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2005 tomgang oppstillingen skjer via ett dobbel rele som sitter i rele byen over pedalene.A/C kjører med egen hjerne som sitter "bak" hanske rommet.har en helt ny liggenes.koster 10 lapper ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2005 Okai! Skal ikke være så påståelig neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2005 øøøøøh bomma litt selv her tror jeg. blingsa på års mod antal ventiler. beklager. stemmer sikkert det du sa først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2005 No blei eg litt usikkjer her gutar! Eirik - er det overhengende fare for at signaleringen mhp. tomgang ol. er helt annerledes på gammel og ny klima? Og... har min 20v separate releer eller styres det av hjernen.. ? mvh, Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...