#1 Skrevet September 9, 2021 (endret) *SOLGT* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2021 Disse har jeg enda Ny pris: 5000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2021 Gud bedre.. Hvorfor bor du så langt unna? Disse hadde jeg jo absolutt trengt! Får se litt nærmere! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2021 Sender gjerne vet du Bjørn Eirik Trenger ikke nødvendigvis ikke å bli så voldsomt dyrt, og jeg kan pakke de godt 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2021 (endret) Opp ! :) Har disse enda :) Ny pris: 5000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2022 (endret) Opp! :) Ny pris: 4000kr :) Kunne tenkt meg å fått disse "vekk" og rydda litt på verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2022 Fortsatt interessert og skulle jo slått til da du kunne fått de til sørlandet, men da passet det 'innmari dårlig' sånn for min del.. :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2022 Kan sikkert ordne med sending ;) Gi meg ett pip hvis det er av interesse, så skal jeg sjekke det opp :D 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2022 Ligger enda og støver ned disse :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...