#1 Skrevet September 26, 2021 Hallo! På b5'en min så har jeg veldig slark frem og tilbake i understellet ved pådrag eller slakk, eller når jeg clutcher. Noen som veit hva slags foring(er) det kan være? Føles ut som det er bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2021 Denne slakka har jeg hatt i min B5 siden jeg kjøpte den i 2008. Jeg bytta fremre og bakerste diff feste til 034 motorsport, så kom det seg litt. Men er vel i drivverket helt i fra senterdiffen det er slakke antar jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2021 Kan det være mellomakslingsforing a? Merkelig at drivverket skal ha så mye slakke uten ulyder ellers😕 evt så har jeg jo ikke byttet motor og girkassefester noen gang heller. Har ikke fått klager på foringer ellers på eu men selvsagt det kan jo som du sier, i værste fall være drivverket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2021 Jeg hadde selv den typiske "quattro klunken" på min S4. Bytta ut de tre foringene som holder bakdiffen. Da kom det seg betraktelig. Ville ha skjekka de, samt opphenget på mellomakselen og kanskje gir/motor fester. Disse foringene er vel ikke noe de skjekker på eu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2021 Virker ikke slik da min ble eu godkjent med det! Hvordan kan man få tak i mellomakslingsforing a? Møller selger kun hele akslingen. Eller de solgte i hvert fall! Får gå inn på kjøp av motor og girkassefester da. Jeg har poly liggende til bakdiff og lignende så jeg får prøve å bytte det etterhvert. Burde sikkert sjekke tilstand på travers bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...