hva betyr tegnene i kjørekomputeren??

Anbefalte innlegg

Hva betyr tegnene i firkanten over speedometere??t...........en runding med to strekker på hver side???å så står det brems licht etterpå???noen som vet.???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(0) er tegn for slitte bremser. brems licht er defekt bremselys

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi...

tenkte det var det,men bremse lysene virker.......det er det som er litt merkelig...Hmmm....men de sa at det med slitte bremser var fordi de hadde glemt lodde noe greier når det ble skiftet klosser....for de var nye når jeg kjøpte bilen.uorginale klosser vistnok......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi...

tenkte det var det,men bremse lysene virker.......det er det som er litt merkelig...Hmmm....men de sa at det med slitte bremser var fordi de hadde glemt lodde noe greier når det ble skiftet klosser....for de var nye når jeg kjøpte bilen.uorginale klosser vistnok......

 

Det kan du fikse selv. En binders passer perfekt inn i kontakten hvor bremseslitasje føleren fra klossen kommer. Binders + litt teip så får du "Ok" i displayet : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Bremslicht" står når du starter bilen og helt til du trykker inn bremsepedalen, da skal det komme "OK" om de er i orden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki:)

 

Takker.....får leke med binders og teip da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg skal slenge meg på her da.... hva betyr det som står på km..

 

"In 2" greia, som forsvinner etterhvert... Det skjønner ikke jeg meg på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

in 2 betyr at bilen din skal på service står forklart i service hefte ditt også in2 er hoved service

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva inngår i IN 1 og IN 2 forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.