Audi S2 mangler kabler til ryggelys bryter

Anbefalte innlegg

Hei! Har en Audi S2 som mangler kabler til ryggelys bryter på girkassen. Skulle se på bryteren i dag, men så da at denne mangler kabler til bryteren.

Har lest litt og funnet ut at det er en 8-pins kontakt på høyre side, denne er ikke noe koblet til hos meg. Men fargene i skjemaet jeg fant på nette stemmer ikke fargene på pluggen i bilen min. 

Finner ikke noe kabler som ligger løst til bryteren i motorrommet/ved girkasse, noen som har noen formening om hvor eventuelt kabler går i fra til denne bryteren på girkassen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! 
det er en 2 pins kontakt på høyre side. Legg ut noen bilder, ledningen kommer ut sammen med de andre på torpedovegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Har du noe formening om hva farge det er på den 2pins kontakten? 
Har bare denne 8 pins som er ledig og den andre 3 pins på høyre siden som er tilkoblet, ved torpedoveggen. CD743E28-D266-42C2-A775-A49C408D30B2.thumb.jpeg.2c20dcf680268adf40fcb5d030a31209.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjekke seinere i dag.

Det du har bilde av der er ikke noe orginalt, det er noe ettermontert greier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert visst du kunne sjekket på din :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå/rød

og

blå/sort

7F642120-91AF-45D5-845B-C07EDA4011F2.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryter står i girkassen, men kabler er ikke å finne. Kunne du fulgt kabler fra bryter i girkassen til hvor de ender i motor rommet på din bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kommer ut sammen resten av ledningene til motor osv på torpedovegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.