#1 Skrevet Oktober 10, 2021 Har ein AAA VR6-motor ståande på lager utan toppdeksel/ventildeksel. Er det nokon som har eit slikt å selge meg?☺️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2021 Mulig jeg har ett i aluminium liggende hvis det er interessant 🤔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 12.10.2021 den 16.29, Pål Finneid skrev: Mulig jeg har ett i aluminium liggende hvis det er interessant 🤔 Hei. Det er av interesse ja. Du kan sende meg ei mld på 91810448 så kan vi ta det derifra?😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2021 Tror kanskje jeg har en hel topp med det dekselet stående i garasjen om det skulle være av interesse? Har stått i 10 år snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2022 (endret) Har fått tak i, tråd kan stengast :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...