#1 Skrevet Oktober 21, 2021 (endret) SOLGT! VACN-pris: 7000,- OZ Alleggerita HLT 8x17" ET48 5x112 Nylakkerte i fargen Sparkle Gold hos Østfold Felgteknikk tidligere i år. Kun vært montert på dekk, aldri på bil etter lakkering. Disse koster over 15.000,- nye, og veier kun 5,7kg pr stk. Perfekt for bruk på bane, aktiv landeveiskjøring eller elbil som ønsker litt lengre rekkevidde. Link til finn-annonse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2021 Sitter å lurer litt på disse, bare usikker på om de blir for små mtp calipperne mine. Hadde det vært mulighet for en prøvetesting? Må ha centerbore på 66.6mm, OZ pleier vell å ha 80mm uten adapter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 7.11.2021 den 10.47, Victor Bruun skrev: Sitter å lurer litt på disse, bare usikker på om de blir for små mtp calipperne mine. Hadde det vært mulighet for en prøvetesting? Må ha centerbore på 66.6mm, OZ pleier vell å ha 80mm uten adapter? Jada, de kan prøves. Navåpningen er ganske stor uten sentreringsringer ja, usikker på hvor stor, de ringene jeg ikke lenger har var vel for 4 mm tykke. De gikk fint over kalipperene på min GTI, og den har 345mm skiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 7.11.2021 den 16.04, Thomas Toget Pedersen skrev: Jada, de kan prøves. Navåpningen er ganske stor uten sentreringsringer ja, usikker på hvor stor, de ringene jeg ikke lenger har var vel for 4 mm tykke. De gikk fint over kalipperene på min GTI, og den har 345mm skiver. 356mm skiver og 6 stemplet akebonos. Så litt spent. Skal nordover i slutten av november, kan ta kontakt nærmere. Får du en kjøper på kroken så må du bare benytte det :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2022 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2022 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...