#1 Skrevet November 27, 2021 Hei, gjengen - prøver å få gang igjen min webasto som har låst seg etter noen ganger forsøkt startet via fjernkontroll. Noen som har "apparatur" vagcom vcds og kan bistå med et forsøk på å låse opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2021 Du må ihvertfall inn i "18 - Aux.Heat" , deretter "Adapsjon 10" deretter velge Kanal 42 og endre verdi fra 0 til 1 som verdi, lagre og bekreft dette, deretter gå tilbake til "Feilkoder 02" og "slett feilkoder 05" Da skal enheten være opplåst igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2021 Hei, Chris - det du beskriver er bra:-) Men, kan jeg spørre, mest fordi jeg ikke aner, det man har tilgang til i vagcom - har uavhengige verksteder tilgang til sånt? Feks MECA - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2021 De bruker tvilsomt VCDS men har tilsvarende diagnoseutstyr. Jeg ville først forhørt meg i ditt lokallag om det er noen som kan møte deg et sted også ta en kjapp diagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...