#1 Skrevet Desember 7, 2021 har en 2012 vw caddy 2.0 diesel 4wd som fusker og nøkker under kjøring. er ingen feilkoder. har kodet bort egr og partikkelfilter. kan det være en dyse som fusker? veit en kan lese av dyser på vag com. hva skal verdier ligge på? bytta en dyse som det var feilkode på. blei mye bedre. men nøkker og fusker litt fremdeles. noen som har noe tips? bilen går greit når en har over 2500rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2021 ryker grått og lukter skikkelig uforbrent diesel. kan det være en kaldstart eller tempføler som gjør at den fusker. ikke så lett når det ikke er noen feilkoder på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2022 noen som har vært borti dette før? gir snart opp og selger bilen i deler nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2022 Usj.. Kjipe greier.. Jeg har ikke noe peil på oljebrennere, men er forbruket høyt i forhold til før? Har du prøvd å bytte noe eller forsøkt å scanne f.eks. temperaturer under drift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 2.1.2022 den 19.55, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Usj.. Kjipe greier.. Jeg har ikke noe peil på oljebrennere, men er forbruket høyt i forhold til før? Har du prøvd å bytte noe eller forsøkt å scanne f.eks. temperaturer under drift? bruker ikke noe spesielt mer. kjenner flere med vag com. men de kan ikke bruke det til særlig mer enn å lese av feilkoder. kan ikke sette den på merkeverksted. da kommer det fort til å koste mer enn den er verdt. har en følelse på en dyse. men har byttet en det var feilkode på. hjalp litt. men er ikke feilkode på de andre. men kan jo være feil på en. men koster ca 5 tusen for en ny. så kan ikke bare bytte på måfå. føler meg litt ferdig med vw som bruksbil nå gitt. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2022 Jeg tenkte mer en slik bluetoothdongel som kan sjekke temperaturer for å se om motoren går riktig, men det gjør jo vagcom sikkert minst like bra.. Sjekk også forumet til RossTech og VWortex, der er det mange som har greit peil på VagCom og kan gi tips! Nei, vanskelig å slutte å hive penger på en bil, og 5 lapper for en dyse var drøyt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2022 Noen tips? Fyra denne etter og ha stått i vinter. Ryker mye grått og lukter uforbrent Diesel. Ingen feilkoder nå heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2022 Tror det er lurt å logge litt med vagcom som nevnes. Det er ganske kurrant igrunn. 😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...