#1 Skrevet Desember 14, 2021 Hei. er det noen som har erfaring, anbefaling til å bytte ut vanlige H11 til Led H11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2021 Kjørte med noen 100w led pærer på arbeidsbilen, konstant trøbbel med fukt i ene lykta, bytta på garanti og fortsatt samme problem. Forsvant med halogen men de lyktene er dårlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2021 Hei. de jeg har sett hos Thansen er på 20W 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 14.12.2021 den 19.31, Jan-Erik Farmen skrev: Hei. de jeg har sett hos Thansen er på 20W Funker gull, enn så lenge da 🤓 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2021 Litt usikker, fordi jeg ikke kjenner Transporter. Men snakker noen her om H11 i større effekter, men bilen som skal ha H16 med lavere effekt? 100W LED i grøftelys høres litt voldsomt ut..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...