#1 Skrevet Juli 12, 2005 kan man fjerne vakum pumpa uten at det vil by på noen problemer? dette er i en S2 coupe 91 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2005 Fjernet staget mellom kammen og pumpa på min A100, man merker ikke forskjell på noe. Blir gjerne litt feil blanding bensin/luft akkurat når man bremser, men hva betyr det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2005 Fjernet staget mellom kammen og pumpa på min A100, man merker ikke forskjell på noe. Blir gjerne litt feil blanding bensin/luft akkurat når man bremser, men hva betyr det... Hvorfor fjernet du den..? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2005 Hvorfor fjernet du den..? mvh EW Alt fungerer like bra uten. Det har vært flere tilfeller der enkelte sliter med at pumpa banker/tikker, pumpa kan jo selvsagt skiftes, men den er dyr. Min er helt OK, men ser ingen grunn til å ha den i bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2005 Går ann å chimse fjæra på pumpa, slik at den ikke banker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2005 tenker på vakum pumpa til sentral å slikt jeg.. sitter bak på bilen min. men har for megh at det skal gå noe til motor på denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2005 Sentrallåsen vil da selvsagt være ute av funksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2005 det er jeg jo egentlig klar over da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...