#1 Skrevet Januar 19, 2022 Hei! Gammelt medlem, tilbake igjen etter mange års fravær. Jeg har to spørsmål :) Noen som har felgtips til min Audi A4 B8 avant? Har vi noen rabattavtaler på kjøp av felgpakker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2022 (endret) Niche Vicenza 20" på min S4 B8 Sedan :) Sjekk rabattavtalene, flere leverandører der. Evt så dukker det opp noen gode dealer på finn i ny og ne :) Velkommen tilbake forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2022 Takk for svar, og bilde ikke minst. Det så veldig bra ut på din bil :) Hvor brei er felgene, og hvilken dimensjon på dekkene kjører du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.1.2022 den 22.07, Kenneth Bjørkmo Kristiansen skrev: Takk for svar, og bilde ikke minst. Det så veldig bra ut på din bil :) Hvor brei er felgene, og hvilken dimensjon på dekkene kjører du? 9" breie, ET38 (rimelig flush med forskjerm) og dekkene er 255/30r20 HR senk på 30mm, synes igrunn jeg har fått en god fitment. Ikke for mye og ikke for lite. Opplever litt subbing i hard sving i fart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...