#1 Skrevet Januar 31, 2022 (endret) Har bestilt ID.4 og det gjenstår 1,5-2,5 måneder til levering, avhengig av hvilken forhandler som skal levere. Spørsmålet er om det er noen som har erfaring med tekniske svakheter ved bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2022 Vet ingenting om det du spør om, men gratulerer å oppgradere fra kia elbil til vw elbil! :D 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 31.1.2022 den 22.13, Daniel Bakke Randby skrev: Vet ingenting om det du spør om, men gratulerer å oppgradere fra kia elbil til vw elbil! :D Takk. Overgangen til elbil overrasket positivt, både kjøring og teknisk. Det eneste jeg har påkostet Kiaen på 100.000 km er vinterdekk, bakbremser, spylervæske og strøm. Andre defekter har gått på garantien, så det har vært et enkelt bilhold. Men det har skjedd mye fra 2018 til 2022 på elbilsiden. ID.4 har mye lengre rekkevidde, mye mer komfort, mye bedre ytelse og bedre plass. Og det er en tysker, ikke koreaner. Jeg forventer like problemfritt og rimelig bilhold med ID.4 som med Kia. Satser på å få testa den litt på treffet på Vålerbanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2022 G-e-rattis! ;) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2022 Ser at jeg kommenterte erfaringer i den andre tråden din, og ikke her.... 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...