#1 Skrevet Februar 24, 2022 Hei Lurte på om noen har ett eller to panserhengsler til en 84 Auidi 80 , de er vel like på begge sider og på modeller fra sein 1978 til 84. Eller om noen har noen tips om hvor jeg eventuelt kan finne nye/brukte slike......original nr er visst 811 823 305. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2022 Om du ikke har dårlig tid så kan jeg ta noen av delebilen når jeg kommer hjem :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2022 Neida ,har ikke dårlig tid , ta det når det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2022 Åssen gikk det med panserhengslene...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2022 Fortsatt ikke hjemme 😅 Kanskje til uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2022 Okidokk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2022 Da var de på benken. Send en sms på 95117806 så fikser vi levering :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2022 Har fått hengslene så sier takk for handelen og tråd kan slettes.... 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...