#1 Skrevet Juli 12, 2005 Hei dere! Jeg har noen 16" Org. Audi felger til salgs. Er noen som er inters. i dem, men jeg visste liksom ikke helt hva man kan få for noe sånt? Noen forslag!? 16" Org. Audi felger 5x112 Continental Premium Contact 205/55-16 3,5mm mønster igjenn på alle dekka. Følger med et X-tra sett med dekk, samme merke og dimensjon. 3,5 - 4mm mønster. Håper på svar! Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2005 Ingen som har noen formening om dette!? 3000-4000,- er det en Ufornuftig pris!? *just wondering* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2005 Støp dem om til 4x100, så tar jeg dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2005 Støp dem om til 4x100, så tar jeg dem! Adaptere og du er i mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2005 Joa.. Hva er bredden på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2005 Joa.. Hva er bredden på dem? Tipper 6,5 eller 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2005 Hei! Felgene er lånt bort, så jeg har ikke mulighet til å skjekke det nå. Men, som Ronny Sunde sier så er de enten 6,5" el. 7". Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2005 Oh. Hadde vært digge som "reservefelger". Ha noe å pusse på. Menmen. Blir mye styr med adaptere. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2005 Sikker på at de er originale ?? Er ikke helt like mine originale 16" Audi-felger. Syns felgene dine ligner mer noen Melber look alike Audi-felger....og det er ikke originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...