Anbefalte innlegg

Har fått en ulyd i rattstammen min, oftest som en gummi mot metall-lyd når jeg tar bilen for første gang om morgenen. Forsvinner (enda..) når jeg får dreid litt på rattet, men hører det godt når jeg snur i gårdsplassen og ratter mye.

Faren til en kollega fikk også dette på sin A4, og det endte til slutt med ny rattstamme, men kan da ikke være så vanskelig å finne hvor ulyden kommer fra og få smurt den med dertil egnet smøremiddel.

Noen som har vært borte i det? Om det er noe spes sted jeg skal søke først etter lyden... det artige er jo at den forsvinner etter litt ratting..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde bankelyd fra rattstammen (skiftet). Nå har jeg knakelyd når jeg svinger. Skal på verkstedet å enten få smurt opp eller skiftet en eller annen slags kule i forstillingen. Bankelyden var kun om vinteren (kjettingspor ol. )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:):) Hadde også en skrike\knirkelyd når jeg rattet. Leverte inn på Normotor der de fant ut at det var et ledd i rattstammen som trengte litt smurning. Etter dette har lyden blitt helt borte, men de sa at det antageligvis måtte byttes om noen år.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.