#1 Skrevet April 3, 2022 (endret) SOLGT. :) bil vart Eu godkjent på slutten av 2021. Det vil sei for under 6mnd sida. neste frist for eukontroll er: 16.08.2023 skilt nr: kf92510 bilen står med forsikring og skilt, ikkje i bruk for tida da eg jobber en del, og kjører transporter innimellom når bil trengst. (brukt bilen 4 kjøre tura siden eu kontroll/kjøp). Possitivt: -godkjent med coilovers i vognkort -rs4 b5 stoler framme og bak i svart skinn. -org rs4 b5 karosseri deler. -ny reg reim for ikkje lenge sida -alle 4 abs sensorane er nye. - -mappa/chippa til 140hk negativt: -clutch er litt dårlig -og hjulstilling bør takast da bil er heva litt. -litt småtterier i lakk rundtom. -stålbunnbanne uten olje nivå sensor i. -slitasje på forsetet i eine støtta. Ta kontakt ved interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2022 (endret) Eventuelt fanger som kan følge med, om eg får beholde den som står på bilen. SOLGT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2022 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2022 Fin bil det der 😁 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.4.2022 den 23.15, Jørn Toftelien skrev: Fin bil det der 😁 ja er potensiale for og få en grei daily her, eller eit ''rs4'' prosjekt/karosseri for delebruk/banebil.. masse muligheter :) ! bilen har såvidt salgspris i kunn org rs deler her så, burde vel egentelig gå fort til en som veit kva det går i.. eg har dessverre alt for masse og gjer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...