#1 Skrevet April 19, 2022 (endret) Hei Da er endelig den nye bilen produksjonsbekreftet, så legger ut bilen for salg her først, før den går ut på Finn. Bilen vil være tilgjengelig uke 26/27 om det ikke blir ytterligere forsinkelser. VW lager jo ikke Golf stasjonsvogn lenger så om man ikke ønsker å blåse flere hundre tusen ekstra på en Passat, så er dette en ypperlig bil. Sterk motor og DSG. Bilen har gått ca. 73.000km Skal på service om 2 uker, så lenge til neste service. Det meste av utstyr uten om panoramatak og navigasjon, men det er Android Auto og Apple Carplay og de fleste bruker vel dette istedenfor. Jeg har hatt bilen fra den var ny og det er den beste bilen jeg har hatt. Kan nevne noe utstyr: DSG Webasto Hengerfeste Ekstra mørke ruter bak (5%) Dynaudio stereo (Langt bedre enn originalt) Adaptiv xenon Sort taktrekk Full- R-line I tillegg: AP 40/40mm senkefjærer godkjent i vognkort 20" Audi rotor (AW) sommerfelger (dekk holder denne sesongen) 18" R-line felger på vinter (dekk bør byttes, men holder en vinter til) Eneste negative: Noe steinsprut på panser Ta kontakt om interesse. Tenker pris rundt kr. 200-210.000 Ser noen biler ligger ute til denne prisen, med mindre utstyr og har høyere km.stand. Kan sende flere bilder ved interesse. Mvh Joakim Roer 41 47 53 63 roer92@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2022 Bump 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2022 Rettelse, VW lager fortsatt Golf stasjonsvogn, Møller tar den bare ikke inn til Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.4.2022 den 7.28, Thomas Toget Pedersen skrev: Rettelse, VW lager fortsatt Golf stasjonsvogn, Møller tar den bare ikke inn til Norge Jeg vet, men jeg skulle bare bruke det som et salgsargument og så kommer du og ødelegger Hehe :) 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2022 B to the U to the M to the P Ingen? Da går den på finn :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2022 Finn-annonse: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=258756759 195k for medlemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...