#1 Skrevet Mai 2, 2022 (endret) Da er datoen for vårtreffet spikret. Mer info i denne tråden: 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2022 Vakkert - Daniel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2022 Hiv datoen i trådtittel. ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2022 Fillern! Dette fikk ikke jeg med meg🥲 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2022 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2023 Er vel bare at jeg dirrer etter sesong, men når blir datoer etc for 2023 spikra? Samme type arrangement som i fjor? Noen flere for Mjøsa? Mvh en som gleder seg litt for mye til tørre veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2023 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 20.2.2023 den 16.49, Kristian Kjelsrud Rogne skrev: Er vel bare at jeg dirrer etter sesong, men når blir datoer etc for 2023 spikra? Samme type arrangement som i fjor? Noen flere for Mjøsa? Mvh en som gleder seg litt for mye til tørre veier Hei! Dessverre så har ikke Mjøsa lokallag noe aktivt styre for i år. Derav er det heller ikke planlagt noen treff for i år dessverre. Men vi ønsker gjerne å gi stafettpinnen videre til nye ildsjeler. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...