#1 Skrevet Mai 14, 2022 Har en sånn bil som har for stor høyde foran. Kommer feilvarsel i display etter et par minutters kjøring. Ingen luftlekkasje, kan stå i flere uker uten at den siger ned på fjæring. Hva kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2022 Har du noe feilkoder? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2022 Hei! Feilkode 01780, sensor for vehicle levelling static 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2022 (endret) Den kommer aldri fram når man bare starter opp bilen, må kjøre 2-5min, da kommer feilen. Det går både å heve og senke den på fjæringa ved å vri på hjulet i midtkonsollen. Har vært byttet øvre bærearmer foran før jeg kjøpte bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2022 Den kommer aldri fram når man bare starter opp bilen, må kjøre 2-5min, da kommer feilen. Det går både å heve og senke den på fjæringa ved å vri på hjulet i midtkonsollen. Har vært byttet øvre bærearmer foran før jeg kjøpte bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...