#1 Skrevet Mai 23, 2022 Kjøpte nettopp ett sett med felger med senterring 57.1, som jeg trodde skulle passe bilen. Etter jeg prøvde sette på hjulene passet de ikke på bilen. Fant ut at sentreringsringen på navet på bilen var 66,6. Finnes det spacere/adaptere som insnevrer sentreringsringen fra 66,6 til 57,1 slik at felgene passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2022 https://www.navringer.no/index.php?route=product/product&product_id=56&search=66.6-57.1&description=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2022 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 23.5.2022 den 23.29, Sigve Viland Tvedten skrev: https://www.navringer.no/index.php?route=product/product&product_id=56&search=66.6-57.1&description=true Dette er nok omvendt av hva det spørres om. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 23.5.2022 den 13.44, Johannes Skansen Furuheim skrev: Kjøpte nettopp ett sett med felger med senterring 57.1, som jeg trodde skulle passe bilen. Etter jeg prøvde sette på hjulene passet de ikke på bilen. Fant ut at sentreringsringen på navet på bilen var 66,6. Finnes det spacere/adaptere som insnevrer sentreringsringen fra 66,6 til 57,1 slik at felgene passer? Man får skrudde spacere som vil gjøre som du sier, men de er minimum 15mm tykke. Noe som vil flytte felgene 15mm ut mot hjulbuen. Et alternativ er å få dreid center på felgen til 66.6mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 24.5.2022 den 9.32, Anders Steen Thoresen skrev: Dette er nok omvendt av hva det spørres om. Ser det nå. Sånn ble det da jeg egentlig skulle lagt meg isteden for å sette meg foran pcen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2022 (endret) Takk for svar :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...